MAYA PERSONEEL
  • Home
  • Inschrijven
  • Werkgevers
  • Vacatures
    • Beveiligingsmonteur
    • Customer Service Agent M/V (Fulltime)
    • Dutch Underwriting Assistant
    • Gastvrouwen
    • Interieurverzorger m/v
    • Juridisch administratief
    • Kassamedewerker Parttime
    • Koerier (Distributiechauffeur M/V)
    • Koerier (Hengelo, Delden, Ambt Delden)
    • Laborant
    • Magazijn Medewerkers M/V
    • Monteur Kozijnen
    • Onderzoeksassistent
    • Ontbijtmedewerker/ster
    • Persoonlijk Begeleider Specifieke Doelgroepen
    • Technische Medewerkers M/V
    • Vrachtwagenchauffeurs (regionaal/nationaal)
    • Zaterdaghulp
    • Medewerker bediening gastheer-vrouw
    • Zelfstandig werkend kok
  • Werkwijze
  • Contact
    • In de Media

Customer Service Agent M/V (Fulltime)​

Geplaatst  9 oktober 2020


Welkom bij het aanmeldingsproces. Ten eerste, heel erg bedankt voor je interesse, en terwijl je door het interviewproces gaat, laten we je inzicht geven in wat je te wachten staat.MAYA Personeel is een samenwerking aangegaan met RECRUITERS (www.recruiters.ie) een werving & selectie bureau vanuit Ierland werkzaam voor heel grote organisaties door heel Europa. Terwijl we samenwerken aan dit project, hopen we dat u geniet van het proces in de omgang met ons. Onze opdrachtgever wil in Lissabon hun team uitbreiden. Daarom zullen ze de komende maanden 80 Customer Service Executives inhuren in meerdere talen. Het is een spannend project en een geweldige tijd om lid te worden van een opmerkelijk internationaal merk en deel uit te maken van hun succesverhaal.

De carrière
Jij en onze opdrachtgever hebben hier het potentieel voor een lange en vertrouwde carrière samen. Onze opdrachtgever werkt voortdurend aan en werkt samen met hun werknemers en luistert naar hun stem. Er wordt voor je gezorgd in het bereiken van je doelen en het bereiken van je potentieel. Dit vereist inspanning en inzet van beide kanten, en de beloningen zijn enorm zodra deze applicatie van u er is.
Hier zijn enkele dingen waar u naar uit kunt kijken:
  • Uitstekend initiële trainingsprogramma van 8 weken.
  • Concurrerend pakket
  • Jaarlijkse bonus
  • Dagelijkse etensvergoeding
  • Zorgpakket
  • Loopbaanplanning met promotiemogelijkheden
  • Leuke, levendige en levendige locatie in Oerias. (aan de zee en 15 min van Lissabon af)
  • Regelmatige voordelen voor het bedrijf en voortdurende erkenning

Het interviewproces
1. Gesprek met MAYA Personeel.
2. Volledig overleg voorafgaand aan de eerste ronde-interviews.
3. Eerste ronde video-interview met een van de senior managementteams van RECRUITERS.
4. Tweede ronde persoonlijk gesprek het kantoor in Lissabon - Of via een videogesprek met de manager van de opdrachtgever. (zeer waarschijnlijk zijn gesprek 2 en 3 op 1 dag)
5. Besluitvorming en eventueel afgesloten contracten.

Achtergronden
Natuurlijk kan een vergelijkbare rol in een vergelijkbare omgeving een goed startpunt zijn. (Ervan uitgaande dat u het leuk vond om het goed uit te voeren) ... Als alternatief zijn we van mening dat deze kwaliteiten momenteel kunnen worden gebruikt in een aantal klantgerichte, commerciële industrieën, waaronder detailhandel / horeca / verkoop enz. .
Let op: de huidige dienst voor deze functie is van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur
Om beter tegemoet te komen aan de behoeften van onze klanten, kan ploegenarbeid mogelijk worden gepland tussen 8.00 en 20.00 uur.

Functieomschrijving
Customer & Partner Support Executive - Portugal

Afdeling: Customer & Partner Support Department
Rapporterend aan: Customer & Partner Support Team Lead

Contract / Permanent: Permanent

Doel van de baan: Dit is een geweldige kans voor een klant- en relatiegericht individu, met een geweldige houding en arbeidsethos. Wij zijn de toonaangevende Europese speler op de markt voor vrijetijdsgeschenken en bieden meer dan 180.000 unieke ervaringen om onvergetelijke herinneringen te creëren. Onze operationele afdeling is een multiculturele en snelle omgeving, dus als dit klinkt als jouw soort werkplek, dan ben je misschien de perfecte match. Je bent het gezicht van onze opdrachtgever richting onze klanten en partners en levert de beste service in zijn klasse via telefoon, e-mail, chat en sociale media. Als klantenservicemedewerker zul je ook gefocust zijn op het versterken van onze B2B-partnerschapsbasis door hen te ondersteunen in hun dagelijkse activiteiten met onze opdarchtgever, inclusief partner onboarding, ondersteuning van het gebruik van processen en tools en in het algemeen ervoor te zorgen dat partners gemakkelijk kunnen werken en efficiënt met het product.
De ideale kandidaat moet een geweldige houding en werkethiek hebben om zich bij ons groeiende, leuke en dynamische bedrijf aan te sluiten.

De belangrijkste verantwoordelijkheden zijn:
  • Ondersteun de klant en werk aan upsell tijdens het ruil- en bestelproces.
  • Beheer effectief inkomende contacten van klanten en partners via elk kanaal: telefoon, e-mail, chat, sociale media.
  • Een professionele service bieden om klanten en partners te ondersteunen om zelf efficiënter te zijn.
  • Registreer specifieke details van klant- en partnercontacten en zorg voor acties die voor elke zaak worden ondernomen.
  • Onderzoek antwoorden of oplossingen waar nodig binnen ons beleid en help om verbeterpunten te identificeren.
  • Effectieve klachtenbehandeling om direct tevreden te zijn.
  • Zorg ervoor dat Partners op de hoogte zijn van de nieuwste innovaties als middel om de betrokkenheid en tevredenheid van partners te stimuleren.
  • Houd de planning nauwlettend in de gaten om de collega's en klanten zo goed mogelijk te ondersteunen.
  • Werk samen met het managementteam om op de hoogte te blijven van productkennis en geïnformeerd te worden over eventuele wijzigingen in het bedrijfsbeleid en het proces.
  • Werk effectief samen met het team om KPI's te leveren en te overtreffen voor kwaliteit en kwantiteit en om merkontwikkeling te ondersteunen.

Vereiste competenties / vaardigheden:
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden - mondeling en schriftelijk - in het Engels (gemakkelijk aan de telefoon)
  • Vaardige communicatieve vaardigheden - mondeling en schriftelijk - in het Nederlands
  • Recente Customer Service ervaring (bij voorkeur in een contact center omgeving) of B2B support ervaring
  • Sterk organisatorisch, tijdmanagement en probleemoplossend vermogen
  • Gefocust op details
  • Klant-, partner- en oplossingsgericht met een professionele aanpak
  • Enthousiaste, logische, proactieve, nieuwsgierige, flexibele en positieve instelling
  • Vermogen om onafhankelijk te oordelen over situaties
  • Vermogen om complexe informatie en processen te begrijpen
  • Vermogen om te werken in een snelle omgeving
  • Mogelijkheid om oproepen, e-mails, sociale media of webchats af te handelen en tegelijkertijd aantekeningen te maken
  • Teamspeler die zowel interne als externe relaties kan opbouwen en onderhouden

Gewenste competenties / vaardigheden:
  • Gemotiveerd door uw eigen en ook teamprestaties in een zeer aantal gedreven omgeving
  • Sterk probleemoplossend vermogen
  • Snelle / goede typevaardigheden
  • Ervaring met Salesforce-gebruik of andere soortgelijke CRM-software
  • In staat zijn om te multitasken en tegelijkertijd door verschillende systemen te navigeren
  • Als de taken en verantwoordelijkheden van de functiehouder veranderen, kan de functiebeschrijving worden herzien en indien nodig worden aangepast.

Salariëring
Junior Agents - 0-18 maanden - € 16.80 bruto jaarsalaris bestaande uit basis-, bonus- en maaltijdvergoeding plus 10% jaarlijkse bonus (€ 1.480) en € 350 ziektekostenverzekering.
Senior Agents 18-36 maanden - € 19.60 bruto jaarsalaris bestaande uit basis-, bonus- en maaltijdvergoeding plus 10% jaarlijkse bonus (€ 1.760) en € 350 ziektekostenverzekering.
  • Bonus wordt uitbetaald over 12 maanden en is 10% of 12% afhankelijk van salarisniveau
  • Voor kandidaten die u zoekt en die mogelijk van buiten Lissabon reizen, kunnen we ons ertoe verbinden om 1 enkele vlucht en hotel 2 weken te verstrekken (€ 100 per nacht) (het bedrijf moet door de werknemer worden terugbetaald als de werknemer voor 6 maanden vertrekt)
  • Interviewproces: 1ste fase bronnen / recruiters van recruiters, 2e fase RECRUITERS, 3e fase van opdrachtgever (zoals besproken zullen we idealiter ernaar streven dat de 2e en 3e fase op dezelfde dag plaatsvinden in het belang van de tijd.
  • Kandidaten die als succesvol zijn aangemerkt, krijgen in eerste instantie een FTC van 12 maanden aangeboden
  • Om voor het bureau tussen Junior en Senior onderscheid te maken bij het voordragen van kandidaten voor een rol, zeiden we dat 0-18 maanden Junior was en 18-36 maanden Senior
  • Vakantie voor werknemers is als volgt: werknemers verdienen 2 dagen voor elke maand werk en kunnen na 6 maanden vakantie nemen
  • In het geval dat het aantal gevallen van het corona-virus opnieuw toeneemt - als werknemers thuis moeten werken, is training en mentorschap op afstand beschikbaar en wordt er aan gewerkt (hoewel niet ideaal in de eerste 8 weken). Alle agenten worden uitgerust met laptops en VPN.
    ​
Is jouw interesse gewekt? reageer snel want de procedure loopt tot 23 juli zodat er op 27 juli gestart kan worden.
Soort dienstverband: Fulltime, Bepaalde tijd, Onbepaalde tijd
Salaris: €1.550,00 tot €1.800,00 /maand

Screeningsvragen:

Hoeveel jaar ervaring heb je met Klantenservice?
Wat is het hoogste opleidingsniveau dat je hebt afgerond?
Ben je beschikbaar om te werken in Delden?
Spreek je Engels?
Spreek je Nederlands?

Foto
Foto
Solliciteer Nu
Ramon Kuiper 
info@mayapersoneel.nl
​06 - 527 851 64 
Solliciteer nu
Home
Inschrijven
Diensten
Werkgevers
Vacatures
​
Contact

Langestraat 91 | 7491 AC, Delden | 06 - 527 851 64 
​
info@mayapersoneel.nl

Privacy Statement

  • Home
  • Inschrijven
  • Werkgevers
  • Vacatures
    • Beveiligingsmonteur
    • Customer Service Agent M/V (Fulltime)
    • Dutch Underwriting Assistant
    • Gastvrouwen
    • Interieurverzorger m/v
    • Juridisch administratief
    • Kassamedewerker Parttime
    • Koerier (Distributiechauffeur M/V)
    • Koerier (Hengelo, Delden, Ambt Delden)
    • Laborant
    • Magazijn Medewerkers M/V
    • Monteur Kozijnen
    • Onderzoeksassistent
    • Ontbijtmedewerker/ster
    • Persoonlijk Begeleider Specifieke Doelgroepen
    • Technische Medewerkers M/V
    • Vrachtwagenchauffeurs (regionaal/nationaal)
    • Zaterdaghulp
    • Medewerker bediening gastheer-vrouw
    • Zelfstandig werkend kok
  • Werkwijze
  • Contact
    • In de Media