Customer Service Agent M/V (Fulltime)
Geplaatst op 27 september 2021 Welkom bij het aanmeldingsproces. Ten eerste, heel erg bedankt voor je interesse, en terwijl je door het interviewproces gaat, laten we je inzicht geven in wat je te wachten staat. MAYA Personeel is een samenwerking aangegaan met RECRUITERS (www.recruiters.ie) een werving & selectie bureau vanuit Ierland werkzaam voor heel grote organisaties door heel Europa. Terwijl we samenwerken aan dit project, hopen we dat u geniet van het proces in de omgang met ons. Onze opdrachtgever wil in Lissabon hun team uitbreiden. Daarom zullen ze de komende maanden 80 Customer Service Executives inhuren in meerdere talen. Het is een spannend project en een geweldige tijd om lid te worden van een opmerkelijk internationaal merk en deel uit te maken van hun succesverhaal. De carrière Jij en onze opdrachtgever hebben hier het potentieel voor een lange en vertrouwde carrière samen. Onze opdrachtgever werkt voortdurend aan en werkt samen met hun werknemers en luistert naar hun stem. Er wordt voor je gezorgd in het bereiken van je doelen en het bereiken van je potentieel. Dit vereist inspanning en inzet van beide kanten, en de beloningen zijn enorm zodra deze applicatie van u er is. Hier zijn enkele dingen waar u naar uit kunt kijken:
1. Gesprek met MAYA Personeel. 2. Volledig overleg voorafgaand aan de eerste ronde-interviews. 3. Eerste ronde video-interview met een van de senior managementteams van RECRUITERS. 4. Tweede ronde persoonlijk gesprek het kantoor in Lissabon - Of via een videogesprek met de manager van de opdrachtgever. (zeer waarschijnlijk zijn gesprek 2 en 3 op 1 dag) 5. Besluitvorming en eventueel afgesloten contracten. Achtergronden Natuurlijk kan een vergelijkbare rol in een vergelijkbare omgeving een goed startpunt zijn. (Ervan uitgaande dat u het leuk vond om het goed uit te voeren). Als alternatief zijn we van mening dat deze kwaliteiten momenteel kunnen worden gebruikt in een aantal klantgerichte, commerciële industrieën, waaronder detailhandel / horeca / verkoop enz. . Let op: de huidige dienst voor deze functie is van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur Om beter tegemoet te komen aan de behoeften van onze klanten, kan ploegenarbeid mogelijk worden gepland tussen 8.00 en 20.00 uur. Functieomschrijving Customer & Partner Support Executive - Portugal Afdeling: Customer & Partner Support Department Rapporterend aan: Customer & Partner Support Team Lead Contract / Permanent: Permanent Doel van de baan: Dit is een geweldige kans voor een klant- en relatiegericht individu, met een geweldige houding en arbeidsethos. Wij zijn de toonaangevende Europese speler op de markt voor vrijetijdsgeschenken en bieden meer dan 180.000 unieke ervaringen om onvergetelijke herinneringen te creëren. Onze operationele afdeling is een multiculturele en snelle omgeving, dus als dit klinkt als jouw soort werkplek, dan ben je misschien de perfecte match. Je bent het gezicht van onze opdrachtgever richting onze klanten en partners en levert de beste service in zijn klasse via telefoon, e-mail, chat en sociale media. Als klantenservicemedewerker zul je ook gefocust zijn op het versterken van onze B2B-partnerschapsbasis door hen te ondersteunen in hun dagelijkse activiteiten met onze opdarchtgever, inclusief partner onboarding, ondersteuning van het gebruik van processen en tools en in het algemeen ervoor te zorgen dat partners gemakkelijk kunnen werken en efficiënt met het product. De ideale kandidaat moet een geweldige houding en werkethiek hebben om zich bij ons groeiende, leuke en dynamische bedrijf aan te sluiten. De belangrijkste verantwoordelijkheden zijn:
Junior Agents - 0-18 maanden - € 16.80 bruto jaarsalaris bestaande uit basis-, bonus- en maaltijdvergoeding plus 10% jaarlijkse bonus (€ 1.480) en € 350 ziektekostenverzekering. Senior Agents 18-36 maanden - € 19.60 bruto jaarsalaris bestaande uit basis-, bonus- en maaltijdvergoeding plus 10% jaarlijkse bonus (€ 1.760) en € 350 ziektekostenverzekering.
Salaris: €1.550,00 tot €1.800,00 /maand Screeningsvragen:
|
|