Dutch Underwriting Assistant M/V
Geplaatst op 27 september 2021 Functietitel: Underwriting Assistant Divisie: Commercieel Locatie: Dublin - Ierland Type: permanent Gereguleerde rol - gedrag Over Liberty Specialty Markets (LSM) Liberty Specialty Markets (LSM) biedt gespecialiseerde en commerciële verzekerings- en herverzekeringsproducten aan op belangrijke locaties in het VK, Europa, het Midden-Oosten, de VS en andere internationale locaties. Wij bieden makelaars en verzekerden een breed productassortiment via zowel de Vennootschap als de Lloyd's markten en hebben ongeveer 1.900 medewerkers in ongeveer 60 kantoren over de hele wereld. Als internationale commerciële onderneming van de Liberty Mutual Insurance Group genieten we enkele sterke voordelen: • Een inclusieve cultuur, stabiliteit op de lange termijn en financiële kracht dankzij het feit dat u deel uitmaakt van een van de grootste schadeverzekeraars ter wereld • Diverse zakelijke kansen van een toonaangevende internationale her / verzekeraar • Een ondernemersgeest waarbij de focus op onze klant en makelaarspartners centraal staat in wat we doen Mensen werken graag voor Liberty vanwege het doelgerichtheid, omdat ze verbonden zijn met een 45.000 man sterke onderneming die sociaal welzijn centraal stelt. Als werkgever creëren we een omgeving waarin carrières kunnen floreren - een plek waar mensen kunnen leren, groeien, ontwikkelen en succes kunnen vieren. Ga voor meer informatie naar www.libertyspecialtymarkets.com Over Liberty Mutual Insurance Group Bij Liberty Mutual geloven we dat vooruitgang wordt geboekt wanneer mensen zich veilig voelen. Door bescherming te bieden voor het onverwachte en dit met zorg te leveren, helpen we mensen vandaag te omarmen en morgen vol vertrouwen na te streven. Sinds 1912 actief en met het hoofdkantoor in Boston, zijn we vandaag de zesde grootste onroerend goed- en ongevallenverzekeraar ter wereld op basis van de bruto geboekte premie in 2019. We staan ook op de 77e plaats op de Fortune 100-lijst van grootste bedrijven in de VS op basis van de omzet in 2019. Op 31 december 2019 hadden we $ 43,2 miljard aan geconsolideerde jaaromzet. We hebben meer dan 45.000 mensen in dienst in 29 landen en economieën over de hele wereld. We bieden een breed scala aan verzekeringsproducten en -diensten, waaronder personenauto's, huiseigenaren, speciale verzekeringen, herverzekering, commerciële meervoudige gevaren, arbeidsongevallen, commerciële auto's, algemene aansprakelijkheid, borgstelling en commercieel eigendom. U kunt meer informatie vinden op www.libertymutualinsurance.com. Onze Liberty-waarden en onze toewijding aan diversiteit en inclusie We zijn vastbesloten dat onze waarden nauwkeurig zullen beschrijven hoe we ons gedragen; niet alleen 'hoe we zeggen dat we ons gedragen'. Van alle collega's wordt verwacht dat ze onze waarden en bijbehorend gedrag vertonen. en lijnmanagers worden gemachtigd om hun teams dienovereenkomstig te beheren. Begeleiding en training hierin wordt aan alle collega's geboden. We stellen onze mensen op de eerste plaats door een omgeving van bewuste inclusie te bieden, waar iedereen voelt dat ze gewaardeerd worden en er thuishoren. We erkennen het belang van diversiteit, inclusie en samenwerking en we weten dat samenwerken om onze unieke perspectieven te delen ons helpt om betere beslissingen te nemen, innovatieve oplossingen te leveren en onze doelen na te streven. We zijn erg trots op ons inclusieve gezinsvriendelijke beleid dat onze mensen ondersteunt om hun unieke zelf te zijn op het werk en een gezonde balans tussen werk en privé bevordert. We begrijpen de noodzaak om al onze collega's te ondersteunen met flexibel werken, bijvoorbeeld, maar niet beperkt tot, parttime, job sharing, thuiswerken. Laat het ons weten als je wilt dat wij een flexibele werkregeling overwegen voor deze functie. Hoofdverantwoordelijkheden Gegevensinvoer en kwaliteitscontrole: • Beheert nauwkeurige en tijdige logboekregistratie van gegevens op de relevante systemen, d.w.z. premium / polis / goedkeuring / offertes / verlengingen en indieningsinvoeringen en beheert de eigen werklast op de juiste manier (IRIS, Genius en LUCID) • Bewaakt de eigen prestaties ten opzichte van de SLA's en KPI's van het team • Assisteren en ondersteunen van het team bij ad hoc taken en projecten. • Reageert positief wanneer problemen met de datakwaliteit worden geïdentificeerd binnen zijn / haar werk en neemt tijdig corrigerende maatregelen. • Onderhoudt alle door de gebruiker gedefinieerde databases voor de underwriting-eenheid • Ondersteuning van verschillende maandafsluitingsprocedures zoals aangegeven • Beheert Document Management-processen om normen te corrigeren Klantenmanagement • Regelmatig bijeenkomen en een open dialoog voeren met de verzekeraars om ervoor te zorgen dat: o dat hun serviceniveaus worden gehaald o Feedback van verzekeraars wordt opgevangen en waar nodig wordt hiernaar gehandeld. o problemen met de gegevenskwaliteit worden onmiddellijk geïdentificeerd o nieuwe administratieve taken kunnen tijdig worden vastgelegd en beoordeeld. • Beheer de tijdige reactie op verzoeken om informatie met betrekking tot beleidsverwerking • Leg belangrijke of kritieke zakelijke kwesties voor aan de teamleider • Handhaaf te allen tijde een hoog niveau van vertrouwelijkheid Teamwerk • Zoekt en communiceert met het management naar mogelijkheden voor continue verbetering binnen processen en procedures • Geef prioriteit aan het werk en besteedt veel aandacht aan details om ervoor te zorgen dat de doelstellingen voor teamkwaliteit en tijdigheid worden gehaald • Wees een actief lid van de teambijeenkomsten, deel relevante informatie met collega's en draag positief bij aan de doelstellingen van het team • Breng opvallende zakelijke kwesties naar het juiste managementniveau • Bijdragen aan systeem- en procesveranderingsactiviteiten zoals aangegeven door de teamleider. • Alle andere taken die redelijkerwijs worden gevraagd. Professionele ontwikkeling • Onder begeleiding van de teamleider meetbare voortgang boeken ten opzichte van het ontwikkelraamwerk • Zich committeren aan en vooruitgang aantonen in de richting van professionele kwalificaties (bijv. ACII) • streeft naar een verdere ontwikkeling van begrip van acceptatie en doelactiviteiten • Bewaar gedocumenteerd bewijs van vooruitgang bij het bereiken van jaarlijkse beoordelingsdoelstellingen. Professionaliteit • Naleving van alle relevante wettelijke vereisten maakt deel uit van uw rol, en het demonstreren van gedrag zoals uiteengezet in het Gedragsrisicobeleid, met betrekking tot uw rol, vormt de kern van LSM's toewijding aan onze Liberty Values, waarbij klanten centraal staan ons bedrijf en ons integer gedragen. LSM verwacht van u dat u uw verantwoordelijkheden met betrekking tot alle regelgevende en interne vereisten begrijpt en te allen tijde proactief aantoont dat u aan deze vereisten en gedragingen voldoet. Deze vereisten omvatten de gedragsregels voor senior managers en certificeringsregelingen, Solvency II, eerlijke behandeling van klanten, financiële criminaliteit, gegevensbescherming, belangenconflicten en klokkenluiders. Op grond van de voorgeschreven verantwoordelijkheden van uw juridische entiteit, bent u verplicht om: • Voer uw rol uit met inachtneming van de voorgeschreven verantwoordelijkheden en wettelijke vereisten in verband met die rol - die mogelijk het nodige leren en ontwikkelen vereisen. • Neem de juiste verantwoordelijkheid voor het toezicht op het management van juridische entiteiten om een effectieve reactie op regelgevend onderzoek en betwisting mogelijk te maken. • Toezien op en bijdragen aan de voortdurende instandhouding en bevordering van een gezonde cultuur. Vaardigheden en ervaring • Relevante verzekeringservaring, bij voorkeur binnen de Europese of Londense markt • Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden • Goede MS Office-vaardigheden; in het bijzonder Excel. • Ervaring met het werken met wisselende en strakke deadlines • Zelfstandig kunnen werken • Sterke analytische vaardigheden vereist • Talenkennis: vloeiend Duits en Italiaans |